شرکت رسام یو پی اس

مرجع تخصصی یو پی اس، استابلایزر و باتری یو پی اس

شرکت رسام یو پی اس

مرجع تخصصی یو پی اس، استابلایزر و باتری یو پی اس

شرکت رسام یوپی اس با سابقه چند ساله، درراستای مشاوره و ارائه و فروش و خدمات پس از فروش انواع یو پی اس و همچنین تعمیرات تخصصی یو پی اس بابرندهای مختلف دنیا با هدف مشاوره و خدمات فروش و پس از فروش یو پی اس وباتری و باتری شارژر و سولار(پنل خورشیدی) با برند های معتبر آمریکایی ،چینی واروپایی و لوازم جانبی منبع تغذیه بی وقفهAC و DC صنعتی تأسیس گردید.

شرکت رسام یوپی اس ارائه کننده انواع یوپی اس APC ، یوپی اس east در ظرفیت های مختلفت و نیز ارائه کننده انواع باتری، باتری یوپی اس، باطری نیکل کادمیوم وباطری سیلد لیداسید، باتری سیلد اسید، ، باتری ژله ای با برند های مطرح دنیا از جمله (لانگ (longو (fiamm)ونارادا(narada) و همچنین تامین کننده استابلایزر برای گروه های صنعتی، ارگان های مختلف دولتی، شرکت های خصوصی، بیمارستان ها و … است.

بایگانی
پیوندهای روزانه

یو پی اس آنلاین یا دابل کانورژن

شرکت رسام یو پی اس | پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲ ق.ظ

یو پی اس آنلاین یا دابل کانورژن(یا همان مبدل دوبل)

فروش انواع یو پی اس آنلاین APC

یو پی اس APC

یو پی اس آنلاین یا دابل کانورژن یا به عبارت دیگر یو پی اسdouble conversion از طرفی بگونه مدام به برق شهری اتصال یافته است و علاوه بر این بصورت پایدار برق لوازم الکتریکی را تامین می کند. به صورتیکه این دستگاه همیشه به برق متصل می باشد و باطری آن بصورت پایدار در حال ذخر و خالی شدن می باشد. فقط برتری ویژه این مدل برد اینگونه می باشد که مداوم به برق متصل می باشد و در هنگام وصل آن به برق شهر تهی می باشد. با این همه این روند سبب می شود که به برد بای پس هم بطور کلی احتیاج نباشد. مسلماً این شیوه سبب آن می شود که حرارت باتری زیاد شود .

 

یو پی اس آنلاینیو پی اس با فن آوری دابل کانورژنDOUBLE CONVERSION )

یو پی اس آنلاین ( یو پی اس با فن آوری مبدل دوبلDOUBLE CONVERSION )

 

طول عمر یو پی اس آنلاین

روی هم رفته عمر این گونه یوپی اس اندکی کمتر می باشد و بهره جویی از آن هم خیلی مرسوم نیست. با همه این مختصه ها در حالیکه برد مبدل ورودی و اینورتر گرفتار اخلال و مخروب شوند، جریان برق گسسته می شود و از این رو رده محفاظت بی عیب از قطع برق هم به جانب این مدل یوپی اس در کار شدنی می باشد در توانایی نباشد. از نظر مختصه های فنی و نمایان بیشتر نظیر دیگر مدلهای یو پی اس می باشد.

 

تولید یو پی اس آنلاین ( یو پی اس دوبل کانورژنDOUBLE CONVERSION )

یو پی اس با توان تا ۱۰KVA در دسته تک فاز پدید آوری می شوند و در گونه های صنعتی و سه فاز ساخته می شوند. گرچه از روی کارآیی کمتر در این مدل یو پی اس آنلاین یا دوبل کانورژن ، برای توانهای بیشتر اکثراً افزونتر پدید آوری می شود و بطورکلی دارای محدوده و رنج تولید محصورتری است.

نظرات  (۱)

ممنون خیلی خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی